У соціальних мережах поділилися дуже рідкісними кадрами одного із перших українських електромобілів "Київ-1103". Цей автомобіль має дуже цікаву історію, проте його, на жаль, не запустили в масове виробництво.
Автомобіль розробили ще на початку 90-х років у Науково-виробничому центрі "Інформатика" та Інституті електрозварювання ім. Патона.
Керівником проєкту був Володимир Татаренко, кандидат технічних наук.
Для двигуна електромобіля використовували електростартер від винищувача МіГ-29, які були доступні на той час. Цей двигун мав потужність 25 л. та вага всього 11 кг.
Грошову допомогу дадуть не всім: що треба підтвердити
Гороскоп на 26 листопада: у вівторок Всесвіт на вашому боці
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
В Ізраїлі спеціально для Київ-1103 було розроблено акумуляторну батарею, яка пізніше була використана для Renault Fluence ZE Завдяки цій батареї електромобіль міг подолати до 200 км без підзарядки. Кузов автомобіля був спроектований у Чехії з легкого склопластику.
"Київ-1103" був активно тестований на автодромі "Чайка" у Києві та демонструвався на різних виставках. Планувалося, що цей електромобіль продаватиметься не лише в Україні, а й у Європі.
Для реалізації проекту створено АТ "Електромобіль". Іноземні інвестори виявили зацікавленість у проекті, навіть Deutsche Bank готовий був надати кредит для організації виробництва. Однак єдиною умовою для отримання кредиту були гарантії уряду, які не були надані.
Без фінансування подальший розвиток проекту став неможливим, і Київ-1103 припинив своє існування у 2002 році, а його кузов залишився на одній із столичних СТО.
Нагадаємо, мережа ОККО заправила автомобілі українців невідомою жижею: "Це не бензин!".
Раніше повідомлялося, сів за кермо – став дурнем? Українські водії масово отримують штрафи за однакові порушення.
Також, старі мобільні телефони перероблятимуть: про що сталося і вдома.