В Україні продовжує дорожчати пальне через повернення податків на довоєнний рівень із 7% до 20%. Крім того, на ситуацію із цінами впливає стрімке подорожчання нафти на світовому ринку.
У першій половині серпня великі гравці ринку підвищили вартість пального ще на 2-3 гривні, через що під кінець місяця колеги наслідують їхній приклад. Про це повідомив засновник групи компаній "Прайм" Дмитро Леушкін.
"У нас у кожного є своя ніша, якою ми тримаємося. Якщо на АЗС ОККО та WOG літр пального коштує 55 гривень, то умовно Socar буде на 50 копійок дорожче, Shell на 10 копійок дешевше, UPG на 2 гривні дешевші, Авіас на 4 гривні дешевші, на наших АЗС на 5 гривень дешевші", - сказав експерт.
Головний чинник впливу, як зазначив Леушкін, це стрімке зростання нафтових цін. За його прогнозом, якщо зараз ціна нафти зупиниться на 86 доларах за барель, підвищення на заправках припиниться через два тижні.
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
"Тобто ще буде підвищення на 3-4 гривні від поточних цін. Маркетмейкери подорожчають на дві гривні, у них літр дизпалива коштуватиме до 58 гривень за літр. Якщо ціна на нафту продовжить свій рух до 90 доларів за барель, то маркетмейкери дотягнуть ціну дизпалива до 60 грн/л", - заявив Леушкін.
Він також наголосив, що на роздрібному ринку ціни змінюються із запізненням у два тижні, коли дорожчає нафта, бо є певні запаси. Крім того, серед українців влітку зросло споживання пального через активні перевезення товарів усередині країни та експорту.
Нагадаємо, навіть космічні ціни на АЗС вас не злякають: 6 порад, які допоможуть ефективно економити паливо
Раніше ми писали про те, що 5 "секретних" функцій: про які можливості автомобілів забувають власники
Як повідомляв Знай.ua, в Україні копам розв'язали руки у питанні вилучення авто: головні зміни, які вже діють