Для всіх наших дорогих і шановних читачів, які й дня не можуть спокійно прожити, не впізнавши щось новенького з великого світу автотехніки, є дуже цікава історія про те, як з "Волги" хотіли зробити BMW. Ще за часів "країни порад" авто "ГАЗ Волга" мало велику популярність, зазвичай "Волгу" вважали престижним транспортом.
Практично кожен мріяв про його придбання, але небагатьом вдавалося здійснити цю мрію. Але деякі прототипи цього автомобіля вражають набагато більше оригінального автомобіля.
На цей раз наші читачі дізнаються, як виглядав прототип радянської "Волги", який був схожий на BMW. Про це пише портал Hyser.
Оригінальну модель "ГАЗ-24" випустили зі стандартними двома фарами, проте час від часу в інтернеті можна побачити фотографії "ГАЗ-24" з чотирма фарами.
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Виявляється, в історії створення "ГАЗ-24" передбачалося спочатку використовувати 4 фари для моделі. За словами Володимира Носакова, головного конструктора та керівника легкового виробництва ГАЗу, завод не випускав серійних "ГАЗ-24" із чотирма фарами.
Тим не менш, існували "офіційні" 4-фарні версії "Волги". Так, у 1966 році було створено принаймні два експериментальні прототипи моделі "ГАЗ-24-14" з V6 двигуном і чотирма фарами меншого діаметру (5,5 дюйми замість звичайних 7). Ці чотири прототипи відрізнялися не лише фарами, а й експериментальним 6-циліндровим V-подібним двигуном.
Далі, в 1971 році в Турині в Італії "Волга" була оснащена 4 фарами та іншими компонентами від Fiat. Відомостей про цей факт не так і багато, але ходили чутки, що компанія "Фіат" вирішила допомогти в оновленні "Волги" після успіху моделі Fiat 124/ВАЗ-2101, і таким чином удосконалити свій проект бізнес-класу Fiat 130.
Італійці придбали кілька "ГАЗ-24", щоб модернізувати їх дизайн, однією зі змін були 4-фарні фари. Проте проект так і не було завершено.
На думку головного конструктора "ГАЗ", друга версія "Волги" з чотирма фарами була спортивними автомобілями, які оснащувалися звичайними, але збільшеними фарами, встановлювалися просто парами. Вони були забезпечені стандартними "окулярами" та радіаторними ґратами "ГАЗ-24".
Невідомо скільки таких автомобілів було випущено на автозаводі в Горькому, але Носаков підтверджував, що ці машини призначалися виключно для гоночних команд.
Нагадаємо, у Києві помітили унікальний ретрокар: навіть Бетмен сів би за кермо.
Раніше повідомлялося, штучний інтелект та управління за допомогою геймпада: Sony та Honda представили свій електромобіль.
Також, на це не звертають уваги багато водіїв: прості правила економії палива взимку.