Для всіх наших дорогих і шановних читачів, які обожнюють різноманітні історії з дивовижного світу автотехніки, є дуже цікаві новини. До головного – лінійку Mercedes G-Class 2024 нарешті поповнила електрична модифікація. Електромобіль "Гелендваген" отримав одразу чотири мотори загальною потужністю 587 сил. Він здатний розігнатися до 100 км/год за 4,7 с та подолати 473 км без підзарядки.
Позашляховик назвали Mercedes G580 with EQ Technology і презентували в Китаї, а з 26 квітня демонструватимуть на автосалоні в Пекіні.
Про електричний "Геленгваден" розповіли на офіційному сайті німецького автовиробника.
Характеристики
Новий Mercedes G580 with EQ Technology - на даний момент найпотужніший "Гелендваген", який випускатиметься серійно. Його чотири електромотори видають 587 л. с. та 1164 Н∙м. З 2-ступінчастою КПП розгін до 100 км/год займає 4,7 секунди, а максимальна швидкість обмежена на позначці 180 км/год. Силова установка вміє імітувати звук бензинового двигуна.
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Оплата комунальних послуг: що обов'язково потрібно перевіряти, щоб не втратити гроші
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Велика акумуляторна батарея ємністю 116 кВт∙год забезпечує запас ходу 473 км. Зарядити її на 80% у швидкому режимі (від станції потужністю 200 кВт) можна за 32 хвилини. У 2025 році електрокар запропонують інноваційну батарею з кремнієвим анодом, яка дозволить збільшити запас ходу на 20-40%.
Електромобіль "Гелендваген" зберігає чудові позашляхові якості. Повний привід доповнений знижувальною передачею та електронними блокуваннями диференціалів. Кліренс складає 249 мм, кут в'їзду становить 32 °, а з'їзду - 30,7 °.
Також є режими для різних типів бездоріжжя та позашляховий круїз-контроль. Новий Mercedes G580 EQ може долати водні перешкоди глибиною 85 см та 35-градусні підйоми.
Дизайн Mercedes G580 EQ
Електричний "Гелендваген" зберігає традиційний незграбний дизайн і відрізняється від бензинових та дизельних версій лише окремими деталями. Найпомітніша з них — пластикова заглушка з діодним підсвічуванням на місці решітки радіатора. Капот автомобіля трохи підняли.
Крім того, дещо змінено бампери, а ззаду на місці запасного колеса встановлено бокс для дрібного багажу масою до 10 кг (там можна ховати зарядний кабель). Стандартними є матричні фари та аеродинамічні 18-дюймові диски. Електрокар пропонують особливі кольори кузова. Маса авто складає 3085 кг.
Нагадаємо, дві тисячі "зелених" і ви мажор: китайці випустили свою версію легендарного "Геліка".
Раніше повідомлялося, компактна, економна та яскрава: українцям показали нову "Таврію" A-Class, утре ніс багатьом іномаркам.
Також, на українських дорогах з'являться незвичайні автомобілі: до чого готуватись.