21 травня в Шанхаї компанія Nissan вирішила урізноманітнити життя автолюбителів та професійних гонщиків, представивши свій новий парфум "Smell My Dust". Цей аромат був розроблений у співпраці з парфумерною лабораторією Шанхая і змішав запах шин і аромат квітучої сакури.
Нові парфуми не випадково показали світу саме зараз – це сталося на тлі прийдешніх перегонів Formula E, які пройдуть у Шанхаї 25-26 травня.
Про це повідомляє Top Gear.
Компанія вирішила використати цю подію як платформу для привернення уваги до свого бренду, об'єднавши в ароматі два символи: традиційну японську культуру (сакура) та передові технології (запах шин).
Після війни на вагу золота: які професії зроблять вас багатими в Україні через 3–5 років
ПриватБанк попередив про нові тарифи з 1 січня: за що доведеться платити
ПФУ ходитиме з перевірками по домівках: за що можуть скасувати субсидію
Схема з лічильниками: українцям нараховують космічні борги за світло
За інформацією джерела, до складу парфуму дійсно входить справжній шинний пил.
Згідно з представниками Nissan, цей аромат є частиною ширшої стратегії, спрямованої на інтеграцію маркетингу та спорту. Компанія прагне використовувати свої спортивні досягнення, в даному випадку, участь у гонках Formula E, щоб привернути увагу до своїх інновацій в автомобільній індустрії.
Таким чином, "Smell My Dust" приєднався до інших вже відомих ароматів у колекції Nissan, як "Armada", "GTR", "Patrol" та "350Z", кожен з яких має свою унікальну тематику, пов'язану зі світами автомобілів та автомобільної культури .
Також наш портал повідомляв, надушіться – вас з'їдять: KFC створив парфум з ароматом курочки барбекю
Раніше Знай.ua стало відомо про те, що цітрусові нотки розкажуть не про парфум, а про діабет: як розпізнати небезпечні хвороби через запах тіла