Для всіх наших дорогих і шановних читачів, які й дня не можуть прожити без чогось новенького з великого дивовижного світу автотехніки, є відповідь на "ексклюзивну" відповідь на одне запитання. Як, а головне - навіщо у "Запорожцях" встановлювали два двигуни?
Наприкінці 1960-х передній привід був у світі новинкою, і викликав величезну цікавість, як зараз електромобілі. У нього вистачало прихильників та противників.
Про це розповів один із українських автоблогерів, який часто ділиться у соціальних мережах цікавими історіями.
Оскільки ЗАЗ спеціалізувався на малолітражках, із усіх радянських заводів саме він був найбільше зацікавлений у його вивченні. У 1967 році, через рік після початку виробництва "вухатого" ЗАЗ-966, конструктори заводського КБ взяли серійний екземпляр і поставили у передній багажний відсік другий двигун із приводом на передні колеса.
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав
Росія може завдати потужного удару по Україні 20 листопада: посольство США застерегло всіх
"Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки
По 3600 грн на руки три місяці поспіль: кільком категоріям українців виплатять допомогу
Вийшов "Запорожець" небаченої потужності – 90 л. с. Попереду на ньому стояв новий двигун моторного заводу Мелітопольського з водяним охолодженням потужністю 50 л. с., ззаду штатний 40-сильний з повітряним охолодженням.
На "тягні-штовхаї", як прозвали машину на заводі, вивчали порівняльні переваги переднього та заднього приводу, поперемінно включаючи то один, то інший двигун. Якщо вірити автоблогеру, то часом випробувачі врубали обидва двигуни, щоб швидше дістатися місця призначення, залишаючи позаду здивованих водіїв "Жигулів" і "Волг".
Нагадаємо, планшети, 650 "конячок" та 7 пасажирів: виробник iPhone збирає потужний електрокар.
Раніше повідомлялося, радості повний бак: дітям дозволили розмалювати справжній спорткар Ferrari.
Також, останній оплот любителів "солярки": у Києві помітили класичний та рідкісний спорткар BMW.