В Україні триває масштабна реформа системи підготовки водіїв, яка передбачає підвищення професійних стандартів та впровадження сучасних методів навчання. Нові вимоги покликані створити безпечніше дорожнє середовище та наблизити українську систему до європейських норм.

Зокрема, ключові зміни торкнуться екзаменаторів, які приймають практичні іспити з водіння. За словами Миколи Рудика, начальника Головного сервісного центру МВС, нововведення спрямовані на забезпечення прозорості іспитів, підвищення професіоналізму та врахування потреб маломобільних груп населення.

Вимоги до екзаменаторів включатимуть:

  • Досконале знання правил дорожнього руху та вміння застосовувати їх на практиці.
  • Відмінні навички водіння транспортних засобів різних типів.
  • Обов’язкове дотримання принципів безбар’єрності у спілкуванні, особливо з кандидатами з інвалідністю.
  • Глибоке розуміння технічних характеристик автомобілів, зокрема адаптованих для маломобільних осіб.

    Іспит на водіння. Фото: Youtube

Для покращення якості підготовки розроблено дві програми:

Популярні новини зараз

Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус

"Теплих днів 60%": відомий синоптик радить українцям готуватися до спекотної зими

По 3600 грн на руки три місяці поспіль: кільком категоріям українців виплатять допомогу

В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу

Показати ще
  1. 100-годинний курс для новачків, які щойно починають працювати екзаменаторами.
  2. 40-годинний курс для досвідчених фахівців, яким необхідно оновити знання.

Ці навчальні програми включають вивчення українських та європейських норм, правила надання першої медичної допомоги, психологічні аспекти спілкування, а також методи роботи з маломобільними групами.

Уже десять адміністраторів із різних областей пройшли 100-годинне навчання і отримали сертифікати. Наступний етап навчання стартує 27 листопада 2024 року, і набір нових учасників уже відкрито.

Іспит на водіння. Фото: Youtube

Ключові аспекти навчання:

  • Огляд українського та європейського законодавства щодо дорожнього руху.
  • Психологія комунікації з учасниками іспитів, зокрема з уразливими групами.
  • Надання першої медичної допомоги на місці ДТП.
  • Використання сучасних інструментів оцінки під час проведення іспитів.

Крім того, екзаменатори зобов’язані кожні два роки проходити перепідготовку та підтверджувати свою кваліфікацію. Така система забезпечить постійне професійне зростання та відповідність європейським стандартам, сприяючи підвищенню рівня безпеки на дорогах України.

Нагадаємо, пільги для водіїв: хто може їздити без автоцивілки

Раніше ми розповідали про автоцивілку за новими правилами: страхові виплати зростуть до європейських стандартів

Також, водії потраплять у нове податкове ярмо: хто заплатить за свій автомобіль шалені гроші