Мешканець міста Кропивницький кілька років працював над своїм особистим винаходом. Чоловік із "золотими руками" давно мріяв їздити на електроавто, але дуже хотілося, щоб воно було своїм як по виробництву, так і по суті.
Сам винахідник заявив, не ставив собі завдання обігнати когось або зробити крутішим, він хотів усе зробити під себе, щоб було зручно.
Про це авто навіть знімали сюжети різні автоблогери, адже ця "ластівка" відразу впадає у вічі через свою покраску, все як у моделей Tesla.
Мешканець Кропивницького Дмитро придбав раритетну модель "Запорожця" ЗАЗ-965 ("горбатий") і почав його перетворювати на машину з електроприводом. Двигун для свого електромобіля Дмитро зробив сам, а батарею склав із частини тягового акумулятора від Nissan Leaf. Він використав 9 модулів, які видавали 3,9 кВт.
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
За кілька років власнику маленького електромобіля захотілося більшої динаміки, і він взявся за повну переробку свого агрегату. Спочатку батарея планувалася невелика, відповідно і двигун мав бути на невелику робочу напругу.
За основу Дмитро знову взяв силовий агрегат від Nissan Leaf і знову почав майструвати вручну: стартер перемотав заново своїм проводом, перерахувавши обмотку так, щоб двигун працював від струму напругою не 400 вольт, а 30-75 В.
Коробку передач залишив від ЗАЗ, але в ній стався лише третій і четвертий щабель, решту видалив, у тому числі й задню. Реверс машина давала електричним шляхом за рахунок зміни електродвигуна.
Але у такому вигляді "Запорожець" проїздив недовго, і Дмитро зрозумів, що для справжньої динаміки потрібна повномасштабна батарея та потужний двигун.
Під час третьої ситуації автомобіль отримав штатний двигун від Nissan Leaf, з якого можна зняти до 200 кВт потужності. Але для цього був потрібний тяговий контролер, який Дмитро зібрав своїми руками на основі блоку від Chevrolet Volt.
Крім того, довелося поставити на машину широкі колеса великого діаметра та переробити задню підвіску. Також він посилив важелі, і маточини замінив нісанівськими з дисковими гальмами.
Під час тестового заїзду 52-річний "Запорожець" легко перевищив швидкість 100 км/год. Розгін він набрав за 6, 43 секунди – це вражаючий показник.
Нагадаємо, ваш автомобіль скаже "дякую": експерт підказав як правильно підібрати "взуття" для машини.
Раніше повідомлялося, що не Tesla. Яку марку авто серед електрокарів віддають перевагу українцям.
Також, від розміру податку на авто запаморочиться голова: кому доведеться платити кругленьку суму.