В Україні міг з'явитися гарний мікроавтобус вітчизняного виробництва. Справа в тому, що в середині 90-х років потрібно було міняти на дорогах уста старі для тогочасних реалій "РАФіки". Цим питанням зайнялися архітектори Львівського автобусного заводу (ЛАЗ).

Фахівці розробили та виготовили в єдиному екземплярі прототип мікроавтобуса, який отримав назву ЛАЗ-3210. Головним конструктором машини був Олег Грицай.

Про цей дивовижний автомобіль пише портал Hyser.

ЛАЗ-3210, скрін: YouTube

Вперше досвідчений зразок мікроавтобуса було продемонстровано на виставці "Український автобус-94".

Популярні новини зараз

Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня

Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять

Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі

Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї

Показати ще

Родзинкою машини був кузов, виконаний зі склопластику, як у радянського мікроавтобуса "Старт". Крім того, довжина автомобіля становила всього 4,5 м, тобто машина була на півметра коротша за РАФіка РАФ-2203.

ЛАЗ-3210, скрін: YouTube

Експерти відзначили, що зовні мікроавтобус ЛАЗ-3210 трохи скидався на Ford Transit четвертого покоління, а задньою частиною ЛАЗ-3210 чудово нагадував російський "Соболь".

Як силовий агрегат конструктори застосували 2,4-літровий дизель польської марки Andoria, що розвиває 70 л. с., який працював у парі з п'ятиступінчастою механічною коробкою передач також польського виробництва.

ЛАЗ-3210, скрін: YouTube

Рульове керування та посилену пружинну підвіску ЛАЗ-3210 запозичив у "двадцять четвертої" "Волги", а задній провідний міст взяли у УАЗ-452. Передні фари запозичили від малолітражки ЗАЗ-1102 "Таврія".

Мікроавтобус ЛАЗ планували продавати за демократичною ціною 7500 доларів, проте складна економічна ситуація та поява на ринку російських "ГАЗелей" поставили хрест на оригінальній розробці львівських конструкторів.

Нагадаємо, унікальні кадри спортивного "Запорожця" у стилі Ford Mustang: колекціонери досі мріють про цей маслкар.

Раніше повідомлялося, навіть бабуся з дідусем могли сісти: як виглядав перший мінівен від ЗАЗ з унікальним дизайном.

Також, як тобі таке, Ілон Маск? Україна ще в 40-х зробила електрокар для доставки.