Були дуже "плідні" роки у Запорізького автомобільного заводу. У середині 60-х років конструктори розробили мінівен на базі легендарного ЗАЗ-965.
Цю ластівку, де за великого бажання могло розташуватися до 8 пасажирів, назвали експериментальний мікроавтомобіль ВНДІТЕ "Максі" (за назвою інституту, де розробляли макет – ред.).
Про це авто нам нагадали на порталі Hyser.
Новинка базувалася на агрегатах "Запорожця", оскільки вони були найбільш доступні для експериментів, і був скомпонований за його лекалами: заднє розташування двигуна і задній привід.
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Відомо, що маса автомобіля була лише 650 кілограм. Під капотом, а точніше за дверцятами у задній частині машини (саме там знаходився двигун) розташовувався 30 сильний бензиновий двигун, який власне і був узятий у базового автомобіля.
Двигун споживав 6-7 літрів пального, це трохи для машини, але якщо врахувати розмір бака в 30 літрів, витрата здається пристойною.
Максимально "Максі" міг розігнатися до 115 км/год.
Власне багато про цю машину невідомо, вона була невеликою за розмірами і проводити посадку та висадку було дуже незручно. Напевно, через велику кількість недоліків цей мінівен так і не став серійним, його навіть не зібрали в металі, а зробили лише макет, на якому розробку і закінчили.
Нагадаємо, літо на носі: скільки обійдеться підготувати вашу "ластівку" перед сезоном.
Раніше повідомлялося, збирали не для Англії: гроза українських доріг від ЗАЗ із правим кермом, про яку мало хто знає.
Також, що буде з цінами на пальне: експерти не можуть дійти згоди.