На початку 2000-х спеціально для європейського ринку дизайн ЗАЗ оновили — замінили передню та задню частини авто. Оновлені "Таврію" та "Славуту" планували випускати на заводах у Греції. Пропонуємо нашим читачам дізнатися, як це виглядало на папері інженерів.
Про це українцям нагадав один із автоблогерів, який публікує свої відео у мережі YouTube.
Ідея провести фейсліфтинг ЗАЗ-1102 "Таврія" та ЗАЗ-1103 "Славута" народилася у 2005 році у грецького підприємця Джона Мілонаса, який свого часу навіть попрацював директором "АвтоВАЗу".
Джон Мілонас виступив із пропозицією налагодити складання автомобілів ЗАЗ, а також "Ниви" у Греції для європейського ринку. Для цього авто потрібно було поновити.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
Нові ЗАЗ "Таврія" та "Славута" розробив стиліст Володимир Ярцев. Автомобілям змінили передню та задню частину – встановлені круглі фари та ліхтарі, нові бампери та грати радіатора. На додаток, з'явилися литі диски та аеродинамічний обвіс.
Однак нові "Таврія" та "Славута" так і не стали серійними. На жаль, підприємець Джон Мілонас пішов на пенсію і про проект забули – навіть макети авто не збудували, залишилися лише ці симпатичні картинки.
Нагадаємо, збільшений кліренс і потужніший двигун: як виглядав пікап "Таврія", якому не вдалося потрапити на конвеєр.
Раніше повідомлялося, в Україні засвітився Off-Road "Запорожець" з мотором від "Газелі" та підвіскою УАЗ: брутальний та потужний.
Також, повнопривідний "Запорожець" для села: умілець створив унікальний позашляховик на базі ЗАЗ-968.