Автомобіль ЗАЗ-1102, який ми всі знаємо, як легендарну "Таврію", свого часу мав великий попит на багатьох ринках. Експорт машин вівся навіть на південноамериканський континент, де вони цінувалися за свою практичність та дешевизну. Як виглядала та сама експортна "Таврія", пише інформаційний портал "wheel-news".
ЗАЗ-1102 "Таврія" свого часу постачалася до Чилі. Цей експортний варіант оснащувався виключно базовим 1,1-літровим бензиновим двигуном потужністю 53 кінські сили. Максимальна швидкість автомобіля становила 140 кілометрів на годину. До сотні "Таврія" брала розгін за 20 секунд.
У Чилі продажі "Таврії" тривали лише рік - з жовтня 1990 року до листопада 1991 року. За цей період вдалося продати 1595 одиниць моделі. У документації експортного ЗАЗ-1102 були зазначені такі паспортні витрати: 21,7 км/л за середньої швидкості 90 км/год, 15,5 км/л на швидкості до 120 км/год та 14,5 км/л у місті.
Правила нарахування "комуналки" зміняться: українці самі визначатимуть суми у квитанціях
Пенсійний фонд припиняє виплату пільг: хто залишиться без підтримки
Водії масово отримують штрафи після спілкування з патрульними: за що карають навіть без порушень
Гроші прийдуть окремо від пенсії: українці можуть отримати допомогу, про яку мало хто знає - інструкція
На іншому континенті автомобіль позиціонували як максимально практичний і доступний автомобіль, втім, таким він вважається і в наших краях.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, що село стайл: в Італії виявили рідкісну модифікацію "Таврії", яка була справжньою знахідкою для фермерів.
Також наш портал інформував, експериментальна версія, яку бачили одиниці: як виглядав найперший ЗАЗ-1102 "Таврія".
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Дороги? Там, куди ми їдемо, вони не потрібні": в Україні несподівано з'явився DeLorean із "Назад у майбутнє".