На початку 90-х років українські конструктори розпочали роботу над електрокаром "Київ-1103". Планувалося, що він вийде на ринок Європи, проте доля проєкту завершилася плачевно. Про це пише avtodream.
Рішення налагодити виробництво електрокарів власної конструкції було ухвалено на базі Науково-виробничого центру (НВЦ) "Інформатика". Керівником ініціативи був Володимир Татаренко.
Український електрокар отримав назву "Київ-1103". Він мав чимало технічних цікавостей. Так, потужність його двигуна забезпечував електростартер від винищувача МіГ-29, 25 кінських сил. Електромобіль був обладнаний батареєю із запасом ходу на 200 кілометрів, яку привезли з Ізраїлю.
"Київ-1103" мав склопластиковий кузов, а електроніку для нього виготовив НВО "Етал" в Олександрії. Розробники сподівалися, що електрокар вийде на європейський ринок. Для цього навіть було погоджено кредит від Deutsche Bank.
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Пенсіонери також отримають свою "тисячу" на карту: кому адресовано надбавку
Втім, проєкт довелося закрити, оскільки уряд не надав гарантії банку і розробники не отримали необхідного фінансування. Враховуючи нинішню популярність автомобілів на електротязі, можна припустити, що тоді влада зробила велику помилку.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, якби ЗАЗ випускали на заводі Porsche: у мережі показали незвичайну модифікацію "Запорожця".
Також наш портал інформував, барбекю на колесах: умілець модернізував "горбатий" ЗАЗ-965 для пікніків та риболовлі, як виглядає диво-авто.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв з бортовим комп'ютером і на електротязі: українцям показали новий "Запорожець", очей не відвести.