На початку 90-х років українські конструктори розпочали роботу над електрокаром "Київ-1103". Планувалося, що він вийде на ринок Європи, проте доля проєкту завершилася плачевно. Про це пише avtodream.

Рішення налагодити виробництво електрокарів власної конструкції було ухвалено на базі Науково-виробничого центру (НВЦ) "Інформатика". Керівником ініціативи був Володимир Татаренко.

"Київ-1103". Фото: із мережі

Український електрокар отримав назву "Київ-1103". Він мав чимало технічних цікавостей. Так, потужність його двигуна забезпечував електростартер від винищувача МіГ-29, 25 кінських сил. Електромобіль був обладнаний батареєю із запасом ходу на 200 кілометрів, яку привезли з Ізраїлю.

"Київ-1103" мав склопластиковий кузов, а електроніку для нього виготовив НВО "Етал" в Олександрії. Розробники сподівалися, що електрокар вийде на європейський ринок. Для цього навіть було погоджено кредит від Deutsche Bank.

Популярні новини зараз

Прийдуть з перевіркою до кожного: змінилися правила соціальних виплат

Вже ніхто не сховається: військовозобов’язаних внесуть до єдиного реєстру – ТЦК дізнається про все

Змінили вимоги до стажу: майбутня пенсія буде більше очікуваного

У платіжках будуть нові суми: українців попередили про зміни у тарифах

Показати ще

"Київ-1103". Фото: із мережі

Втім, проєкт довелося закрити, оскільки уряд не надав гарантії банку і розробники не отримали необхідного фінансування. Враховуючи нинішню популярність автомобілів на електротязі, можна припустити, що тоді влада зробила велику помилку.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, якби ЗАЗ випускали на заводі Porsche: у мережі показали незвичайну модифікацію "Запорожця".

Також наш портал інформував, барбекю на колесах: умілець модернізував "горбатий" ЗАЗ-965 для пікніків та риболовлі, як виглядає диво-авто.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв з бортовим комп'ютером і на електротязі: українцям показали новий "Запорожець", очей не відвести.