"Росіяни намагаються як мінімум дестабілізувати, а як максимум заблокувати постачання морем. І йдеться тут не тільки про українські, а й про румунські, й молдавські порти", - зазначив він.
Окрім того, українським імпортерам доводиться тяжко, оскільки кількість російського пального у Чорному морі зростає. Це відбувається завдяки закупівлям Болгарією, оскільки країна має на це дозвіл до 2024 року. Українські трейдери, у свою чергу, можуть перекуповувати таке пальне, за що їм загрожує відповідальність РНБО.
"В цілому паливний ринок вже склад два іспити – улітку минулого року та наприкінці 2022-го з початком блекаутів. Проблеми, ризики та виклики зберігаються, але всі знають що робити", - підсумував Куюн.
"Буде так, як є, і ще гірше": ексглава МЗС заявив, що Україну чекає поразка
"ПриватБанк" ставить нові ліміти для готівки: скільки реально можна зняти і де
В Україні готують масштабну індексацію пенсій: на скільки підвищаться виплати
Мобілізованим доведеться розкошелитися: чим забезпечить держава, а що треба купувати
Нагадаємо, на українських дорогах зводять нові пункти огляду: кому з водіїв варто хвилюватися
Раніше ми писали про те, що доведеться відвідати військкомат: у МВС сказали, хто не зможе купити або продати машину без довідки з ТЦК
Як повідомляв Знай.ua, українцям повідомили про нові ціни на реєстрацію автомобілів: скільки доведеться платити