Справжнім предметом для уваги любителів мототехніки став унікальний апарат КМЗ К1-Б "Киянин". Цей мотоцикл був виготовлений у 1949 році.
Ця модель стала символом початку діяльності Київського мотозаводу у 1945 році, що виробляє їх протягом перших трьох років із використанням імпортних компонентів із Німеччини.
Один із блогерів докладно розповів, як виглядає перший київський мотоцикл із німецьким минулим та з педалями, відео доступне в мережі YouTube.
Через деякий час було налагоджено виробництво всіх необхідних деталей у Києві, що дозволило відмовитися від імпорту з Німеччини.
Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Повернення цього локалізованого варіанта мотоцикла К1-Б "Киянин" до столиці викликало особливий інтерес.
Він є майже точною копією німецького мотоцикла Wanderer SP1, оснащеного 98-кубовим двигуном фірми Sachs.
Незважаючи на свій вік, який перевищує 70 років, мотоцикл зберігає повну комплектацію та здатний завестися та рухатися.
Однак через особливості конструкції його двигуна, розробленого в 30-х роках XX століття, потрібне використання специфічного виду палива. Ступінь стиску становить лише 5,9.
Мотоцикл КМЗ К1-Б "Киянин" має подвійний привід на заднє колесо. Він може бути запущений і використаний як за допомогою педалей, подібно до велосипеда, так і за допомогою 98-кубового двигуна потужністю 2,3 к.с. Максимальна швидкість, яку "Киянин" може досягти, становить 50 км/год.
За сучасними стандартами, мотоцикл К1-Б буде віднесений до категорії мопедів, проте на момент його випуску у 1940-х роках таке поняття ще не існувало.
Продукція "Киянина" була відома своєю надійністю і була поширена по всій території СРСР. Навіть сьогодні, мотоцикли цієї моделі можна зустріти не лише у Києві, а й в інших куточках СНД. Вони також експортувалися до соціалістичних країн.
За період із 1945 по 1952 роки було випущено близько 40 тисяч мотоциклів КМЗ К1-Б та його модифікацій. Але згодом їх змінили більш важкі опозитні мотоцикли М-72 з бічною коляскою.
Нагадаємо, штрафи не лише водіям: які покарання загрожують пішоходам та велосипедистам.
Раніше повідомлялося, як не заснути за кермом: дієві способи боротьби зі сном.
Також, українцям масово приходять чужі штрафи за перевищення швидкості: що водіям радять адвокати.