Під час країни "порад" в автомобільному виробництві, яке було абсолютно позбавлене волі, таки намагалися створити щось інноваційне. Не тільки майстри з "золотими руками", які тихо у себе в гаражі клепали кабріолети, але ще й амбітні конструктори намагалися випустити, хоч і вкрай обмеженими серіями, або у вигляді єдиних у своєму роді прототипи.
Пропонуємо нашим читачам ознайомитися з добіркою порталу Hyser дуже рідкісних автомобілів, які були винайдені за радянських часів, але про які мало хто знав.
Про ці авто не писали в журналах чи газетах, а тим більше на телебаченні про них реклами не створювали.
ВАЗ-2107
На фото рання версія ВАЗ-2107, автомобіль, що глибоко перероблений на базі ВАЗ-2105. Ця версія, розроблена Олександром Бєляковим, так і залишилася невиданою, і причини відмови від неї невідомі.
Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Жигулі Турбо
Експортована до Фінляндії наприкінці 20 століття, Lada Turbo була модифікована на місці для досягнення максимальної швидкості 180 км/год. Свого часу він заслужив звання найдоступнішого автомобіля з турбонаддувом у Європі.
Лада 1.3 Бестель
Визнаний у західних країнах як Lada 1.3, цей фургон був суттєво доопрацьований умов місцевого ринку. Він завоював популярність у Нідерландах, продемонструвавши адаптованість радянських автомобілів до різноманітних ринків.
ВАЗ-2106 "Турист"
У 1981 році Волзький автомобільний завод поставив завдання створити автомобіль для активних мандрівників Радянським Союзом. На базі ВАЗ-2106 розробили пікап, що нагадує сучасні кемпери, зі знімним житловим модулем та тентом на багажнику.
ВАЗ-Е2102
В 1974 був представлений прототип електрофургону ВАЗ-Е2102 з 11-кіловатним мотором. Незважаючи на свою вантажопідйомність 340 кг, автомобіль зіткнувся з проблемами через значну вагу акумуляторів масою 390 кг.
Усього було випущено 47 ВАЗ-Е2102 з різними модифікаціями, і деякі з них дійшли до наших днів, хоч і в зміненому вигляді.
Ці радянські автомобільні експерименти відображають прагнення галузі створювати різноманітні та інноваційні автомобілі, що демонструють адаптованість до різних ринків та нових технологій.
Нагадаємо, навіть мафія боїться цього "монстра": киянин перетворив "Запорожець" на апарат для перегонів.
Раніше повідомлялося, що зимові лайфхаки для водіїв: як правильно зберігати автомобіль на вулиці у сильний холод.
А раптом, бандити їдуть? Які характеристики авто провокують копів на зупинку.