ЗАЗ "Славута" випускався на Запорізькому автомобілебудівному заводі з 1999 до 2011 року. Автомобіль мав популярність через доступний цінник і невибагливість в експлуатації.

Дизайнер Роман Прядко показав, як могла б виглядати нова версія легендарної "Славути". Концепт-кар він розмістив на своїй сторінці у соцмережі facebook.

Оновлена ​​"Славута". Фото: facebook.com/ROMANPRIADKODESIGN

В умовах повномасштабної війни автоЗАЗ ніяк не зможе перезапустити виробництво легендарного автомобіля, а після завершення бойових дій – чому б і ні? Художник уже подумав наперед і запропонував дуже пристойний концепт відродження "Славути".

Оновлена ​​"Славута". Фото: facebook.com/ROMANPRIADKODESIGN

Популярні новини зараз

"Росія може навіть...": коли закінчиться війна на думку математиків, тарологів та віщунів

Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти

Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати

Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто

Показати ще

У новій версії від звичної нам усім "Славути" залишилася хіба що назва. По-перше, як зазначає автор проєкту, тип кузова - універсал. По-друге, дизайн авто повністю перероблений та осучаснений.

Оновлена ​​"Славута". Фото: facebook.com/ROMANPRIADKODESIGN

Якими можуть бути технічні характеристики чи цінник, ясна річ, невідомо. Але якщо Запорізький автозавод зацікавиться проєктом і колись зважиться на реінкарнацію "Славути", то машина явно складе тісну конкуренцію найсучаснішим іномаркам, можливо, навіть преміум-сегменту.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, український блогер відшукав ідеальний "Жигуль" у заводському стані: навіть на облік не ставили.

Також наш портал інформував, унікальний кабріолет від українського дизайнера продають майже за 140 млн: привіт з 1936 року.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, полонянка харківського гаража: блогер виявив люксову "Таврію", яка не встигла та 100 км проїхати.