Для всіх наших дорогих і шановних читачів, які й дня не можуть спокійно прожити без чогось новенького автотехніки зі світу, є дуже цікава інформація. Так, у соцмережах з'явилися фото першого "живого" ЗАЗ-965, які дають змогу зазирнути в витоки культового "горбатого Запорожця".

Знімки були опубліковані на сторінці "Українські автомобілі" у Facebook.

ЗАЗ-965. Фото: скрін youtube

ЗАЗ-965, відомий як "горбатий Запорожець", проводився з 1960 до 1969 року. На представлених фотографіях зображено первісний функціональний прототип "Запорожця", який викотився із заводу 18 червня 1959 року.

Ця модель має кілька відмінностей від остаточної серійної версії. Помітні відмінності включають окремі крила і фари, а також унікальні тиснення на дверях і крилах. Цікава деталь – напис "ЗАЗ-Комунар".

Популярні новини зараз

Гречку, соняшникову олію та борошно будемо купувати за новими цінами: скільки доведеться викласти

Як відмовитися від отримання повістки, щоб вам за це нічого не було

"Тварі ви, ви не люди": обленерго довело пенсіонера до смерті через вимогу стояти в чергах

Українці намагаються зберегти своє майно перед законом про мобілізацію: що хочуть встигнути

Показати ще

ЗАЗ-965, фото: Facebook

Цікаво, що походження ЗАЗ-965 походить від моделі "Москвич", а не від "Запорожця". Його розробка розпочалася у 1950-х роках, коли на його створення вплинув технічний вплив FIAT та Volkswagen.

Рання версія ЗАЗ-965 мала 2-циліндровий двигун об'ємом 0,65 літра потужністю 17,5 кінських сил. Однак пізніша версія представила двигун V4 об'ємом 0,76 літра.

ЗАЗ-965, фото: Instagram

Зображення дають уявлення про еволюцію цього культового автомобіля, демонструючи ранні етапи його проектування та розробки, перш ніж він став символом радянської автомобільної історії.

Нагадаємо, з такими колесами можна город зорати: українець перетворив простий "Запорожець" на джип.

Раніше повідомлялося, що італійці створили електричний клон горбатого "Запорожця": немає дверей, і потрібна розетка.

Також, "Совок міг загробити будь-яку ідею": українцям показали, якою була перша електрична "Таврія".