Директор Консалтингової компанії "А-95" Сергій Куюн пояснив основні причини низької вартості палива на деяких АЗС, які пропонують "дешеве" паливо.
Першою причиною є низька якість матеріалу, що є сумішшю бензину або дизеля з додаванням від 10 до 15% спиртів. Це збільшує обсяг продукту, але також витрати палива, що веде до перевитрат для споживачів, які можуть досягати 7,5% або більше.
Другою причиною є недолив пального, особливо поширений на АЗС, де паливо зберігається у бочках. Не долити можуть від 2 до 3%, що дає змогу знизити ціну на 1-1,5 грн/л.
Третьою причиною є несплата податків із боку таких АЗС. Сергій Куюн зазначив, що різниця в ціні між "соціально орієнтованими" та "дорогими" АЗС у середньому становить 2 грн/л.
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Якщо підсумувати всі ці фактори "оптимізації", які фактично є обкраданням держави та споживачів, то "дешеве" паливо виявляється не таким уже дешевим. За словами експерта, воно може коштувати стільки ж чи навіть дорожче, ніж на відомих національних мережах АЗС.
АЗС, які торгують "дешевим" пальним і фактично працюють без звичайної націнки, заробляють на недоливах та несплаті податків до 3,5 грн/л на дизелі та до 7,5 грн/л на бензині, який до того ж розбавляють домішками.
Нагадаємо, АЗС перепишуть ціни на пальне, після підвищення акцизів: скільки коштуватиме газ, бензин та солярка
Як повідомляв "Знай.uа", автомеханік застеріг власників бензинових авто від простої помилки: збитки можуть бути колосальними.
Знай.ua писав, 80 гривень за літр? Ціна українського бензину вийде за межі розумного