Мікроавтобус "Старт", створений у 1963 році на авторемонтній базі Сєвєродонецька, став справжньою сенсацією. Він був розроблений не на великому автомобільному заводі, а на відносно невеликому підприємстві Луганської області, де ремонтом займалися капітально.
Головною інновацією стало використання склопластику – матеріалу, який у ті роки тільки починав застосовувати у машинобудуванні.
Автомобіль базувався на агрегатах ГАЗ-21 "Волга" і вирізнявся оригінальним дизайном. Незважаючи на локальне виробництво, його визнали на високому рівні в столиці, після чого невеликими серіями випускався з 1964 року.
Нічого повертати не потрібно: податкова скасує українцям всі борги, але є умова
Ухилянтів хочуть дістати у будь-якій точці світу: ТЦК розсилають повістки за кордоном
Хотіли допомогти, але опиняться в армії: ТЦК наказали мобілізувати всіх добровольців із груп ППО
ПриватБанк звернувся до клієнтів: важлива інформація для всіх власників банківських карток
Машини розподіляли у вигляді персонального транспорту для керівників, міністерств та телестудій, використовували як маршрутне таксі та в автопарках заводів. Один екземпляр навіть потрапив у кіно — до комедії «Кавказька бранка».
Виробництво велося не лише у Сєвєродонецьку, а й у Луганську, Донецьку та Коростені. Проте технологія створення склопластикового кузова вимагала значних витрат часу, через що загальний тираж становив лише близько 250 автомобілів.
Незважаючи на малу кількість, кілька «стартів» збереглися до наших днів, причому їх склопластикові кузови не піддавалися корозії. Ці машини досі викликають інтерес у професійних реставраторів та автолюбителів.
Нагадаємо, суперкар Ferrari легендарного Шумахера все-таки продають: мотор V8 досі рве – 290 км/год.
Раніше повідомлялося, остання "ластівка" Енцо Феррарі за $2,5 млн потрапила в аварію: легенда розлетілася трасою.
Також, жарти про повербанк будуть? Nissan "переодягла" культовий Skyline GT-R, тепер це електрокар.