Зима закінчується, і навіть холодний березень вирушає. На зміну приходить теплий літній сезон. Для кожного водія чи власника авто є важливе завдання – потрібно міняти гуму на літню.
Зміна шин за сезоном передбачена законодавством багатьох держав Євросоюзу, пише портал Hyser.
В Україні, на жаль, поки що немає жодних санкцій при їзді влітку на зимовій гумі і навпаки. Законодавством лише заборонено їзду на несправному транспортному засобі або не відповідає умовам.
А ось автовласники, яким не байдуже, на яких шинах їхня машина їздить дорогами, починають відвідувати шиномонтаж, коли стовпчик термометра підніметься до 5-7 оС.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Крім того, щоб безпечно перейти на літні шини, потрібно переконатися у виконанні щонайменше 2 головних умов:
- відсутність на дорогах снігу та льоду;
- Стабільна плюсова температура (і вдень, і вночі).
Затягування зі зміною гуми на літню може призвести до зношування шин і втрати шипів. Адже зимова гума м'якша і при нагріванні вона стирається дуже швидко.
При цьому виробники гуми радять не змінювати зимову гуму на літню у наступних випадках:
- ночами все одно є заморозки;
- регулярні поїздки за місто, де дороги не завжди добре розчищені;
- на дорозі є лід чи сніг.
Втім, є й інша крайність. Зі зміною гуми деякі водії тягнуть до останнього, в результаті на градуснику +15 і вище, а людина все ще думає, чи відправитися їй у шиномонтаж або трохи почекати. Тим часом, згідно з низкою досліджень, покришки не по сезону можуть бути небезпечними, оскільки м'яка гума, а тим більше шипи значно збільшують гальмівний шлях і погіршують керованість на сухому теплому асфальті.
Чому не варто їздити на зимовій гумі влітку:
Зимова та літня гума створюються для роботи в різних умовах. Зимова повинна зберігати еластичність при низьких температурах, тому її роблять із гумової суміші з високим вмістом каучуку та полімерів, що містять кремній. Цей склад найефективніше веде себе за низьких температур.
Якщо ж на вулиці тепло +5 і вище, зчіпні властивості починають погіршуватися. У літній гумі, каучуку відчутно менше, за рахунок цього вона краще поводиться при високих температурах.
Нагадаємо, подорожчання неминуче: українських водіїв попередили про підвищення цін на бензин та солярку.
Раніше повідомлялося, чи є зайві 500 гривень? Водіям нагадали про популярне порушення, на якому копи продовжують заробляти.