На базі вже легендарного Mercedes-Benz Sprinter було створено бусик-амфібію. Цю "ластівку" зробили на замовлення паризької компанії Eres Part для французького клієнта. Ця фірма спеціалізується на створенні спеціальних транспортних засобів.

Проект включав створення амфібійного транспортного засобу, який міг би функціонувати як у суші, і воді.

Про цю дивовижну машину пишуть такі автолюбителі, як і ми, на порталі Hyser.

Маршрутка-амфібія, скріншот: YouTube

Стійкість амфібії на воді забезпечують два опускаються з боків понтона. Така конструкція дозволяє автомобілю плавно переходити з суходолу на воду і назад, не вимагаючи від пасажирів висадки. Понтони сприяють низькому куту крену лише 2,5 градуса.

Популярні новини зараз

Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги

Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві

Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Показати ще

Для переходу із наземного у водний режим штатний двигун Sprinter вимикається, а у воду опускається морський двигун Honda. Складність цього проекту полягала у відповідності правил як транспортних засобів, так човнів, оскільки певні вимоги цих двох категорій різняться. Наприклад, напрями відчинення дверей суперечать один одному через різні стандарти безпеки.

Маршрутка-амфібія, скріншот: YouTube

Щоб вирішити цю проблему, у конструкції амфібії були передбачені доладні понтони, які дозволяли відчиняти двері, не порушуючи правил плавання. Відчинені двері залишаються в межах контуру складеного понтона, що забезпечує дотримання правил.

Амфібія призначена для екскурсійних круїзів Сеною в Парижі і вміщує до дванадцяти пасажирів. Він відповідає правилам комерційного використання та оснащений п'ятьма силовими установками.

По суті це гібрид, оскільки він поєднує в собі підвісний двигун з електродвигуном меншого розміру потужністю 10 кВт для тихої нічної їзди, здатний працювати від батареї до шести годин.

Крім того, автомобіль оснащений двома електродвигунами кермового керування спереду, а також бічними гребними гвинтами для полегшення маневрування в обмеженому просторі. Через додавання палуби були потрібні модифікації шасі, у тому числі розширені осі.

Маршрутка-амфібія, скріншот: YouTube

Це не перший проект для Eres Part. Раніше вони збудували аналогічну амфібію для того ж клієнта в 2017 році, яка використовувалася в круїзах Сеною.

Нагадаємо, місто може спати спокійно: українці перетворили "Запорожець" на машину "Мисливців за привидами".

Раніше повідомлялося, ЗАЗ із войовничим характером: автомайстер прокачав "Таврію" для потреб ЗСУ.

Також, українцям показали нову "Таврію", яку створювали спеціально для Європи: зараз би замість "Ланосів" купували.