Для всіх наших читачів, які й дня не можуть спокійно прожити, якщо не впізнають щось новеньке з автосвіту, є чудова історія. Так, у мережі показали, як українські майстри переробили армійський всюдихід "Хамві" HMMWV.
Зі всюдихода зробили броньований автомобіль для евакуації поранених. Знімки опублікували у соціальних мережах.
Перероблена машина передана для морських піхотинців і вже введена в експлуатацію за новою спеціальністю ".
Її розробили у рамках проекту "Кабул" та побудували на ходовій базі позашляховика HMMWV інженери з команди Iron Nuts.
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Незважаючи на додане нарощування двошарового бронювання зі сталі Hardox 500, українські умільці вписалися у навантаженнях на вісь та паспортні характеристики за масою транспортного засобу.
Як зазначають на своїй сторінці експерти ГО "Український мілітарний центр", цьому посприяло те, що автомобіль у заводському виконанні йде з конвеєра з посиленою задньою віссю. Її встановлюють спеціально для використання техніки для перевезення важких вантажів.
Також додали бронескло, зсередини салон обшили кевларовим полотном. Це разом із бронюванням посилило рівень безпеки екіпажу та пасажирів – досягнуто надійного захисту від куль калібру 7,62 мм та уламків гранат та мін.
Щоправда, від переробки зовнішній вигляд зазнав деяких змін. Броньована капсула кабіни та кузова салону дещо відрізняється від оригінального зразка. Однак капотна частина, радіаторна зона, блок передніх фар та габаритів залишилися майже оригінальними.
Дах закабінної частини вийшов трохи підвищеним, але це дозволяє півстою виконувати певні медичні маніпуляції при супроводі поранених.
При необхідності в салоні можна перевозити поранених сидячих - по три людини з кожного боку плюс медик, що супроводжує, по центру (3+3+1). Передній ряд залишився незмінним. Умови спартанські, але для евакуаційного автомобіля переднього краю не до комфорту – як то кажуть, не до жиру.
Моторна комплектація, трансмісія оригінальні. Тут все той же повний привід, 215-сильний двигун і 41-сантиметровий кліренс, що навіть на 5 см більше, ніж у важкого вантажного автомобіля КрАЗ-255.
Нагадаємо, так роблять жителі снігових країн: кислий "коктейль", який не дасть лобового скла замерзнути.
Раніше повідомлялося, як сучасний "Запорожець": французька Renault створює авто, немов за кресленнями ЗАЗ.
Також, такі були тільки на обкладинках журналів: унікальне купе, зібране на базі "Запорожця".