Про це пише Хайзер.

Ніхто не заперечуватиме, що більшість українців, на жаль, не можуть дозволити собі новеньке авто від виробника, а тому змушені шукати транспортний засіб на вітчизняному вторинному ринку або ж підшукувати собі "конячку" за кордоном. При цьому всі хочуть придбати ненадійну машину, яка прослужить не один рік.

Днями німецька організація TÜV Sud опублікувала рейтинг якості авто за 2023 рік. Він був складений на основі даних техогляду за 10 мільйонами автомобілів.

Результати опубліковано на сайті TÜV Sud.

У лідерах рейтингу опинилися моделі на платформі Volkswagen Golf (особливо мінівен Sportsvan та Audi TT), а також Mercedes B-Class.

Популярні новини зараз

Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році

Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців

Показати ще

А ось в аутсайдерах серед двох- та трирічних автомобілів виявилася Tesla Model 3.

Найнадійніші вживані авто за даними TÜV Sud:

Вік 2-3 роки:

Volkswagen Golf Sportsvan – 2% авто з дефектами.

Audi Q2 — 2,1%.

Audi TT — 2,5%.

Вік 4–5 років:

Volkswagen Golf Sportsvan - 4,2% авто з дефектами.

Volkswagen T-Roc — 4,2%.

Volkswagen T-Cross — 4,6%.

А ось до трійки аутсайдерів за надійністю двох- і трирічних машин увійшли Tesla Model 3 (14,7 відсотка), Dacia Logan (11,4 відсотка) та Seat Alhambra (10,3 відсотка).

Вік 6–7 років:

Mazda CX-3 – 6,5% авто з дефектами.

Audi TT — 7,2%.

Volkswagen Golf Sportsvan — 7,3%.

Вік 8–9 років:

Mercedes B-Class – 10,5% авто з дефектами.

Suzuki SX4 — 10,8%.

Volkswagen Golf Sportsvan — 10,9%.

Вік 10-11 років:

Audi TT - 12,3% авто з дефектами.

Mercedes B-Class — 14,6%.

Volkswagen Touareg — 15,6%.

Вік 12–13 років:

Audi TT – 15% авто з дефектами.

Volkswagen Golf Plus — 20,7%.

Toyota RAV4 — 21,3%.

Крім того, в ході дослідження експерти TUV SUD дійшли таких висновків:

Середній вік автомобілів у Німеччині перевищив десять років і зараз становить 10,1 року. Це пов'язано з інфляцією, зростанням процентних ставок за кредитами та погіршенням прогнозів на майбутнє.

Частка виявлених під час перевірки критичних дефектів зросла з 17,9 відсотка минулого року до 20,5 відсотка у 2023-му – це пов'язують із погіршенням фінансового стану автовласників, які не поспішають витрачатися на ремонт та технічне обслуговування.