Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які обожнюють новини автомобільної тематики, є пізнавальна історія. Ще на початку "нульових" років Запорізький автомобільний завод (ЗАЗ) представив ймовірним покупцям нову модель, проте вона не встигла потрапити до серії.
Останні роки ЗАЗ абсолютно ніяк не тішить українців новими моделями, на потужностях заводу займаються тільки локалізацією збірки авто інших брендів або переробляють китайські авто як продовження "Славути".
2001 року завод на одній із автовиставок презентував модель ЗАЗ "Ладога". Про це розповіли на YouTube-каналі "SAnno".
Так звана "Ладога" мала стати справжнім рестайлінгом "Славути", причому повноцінним. Основні зміни у зовнішності машини пов'язані з оптикою з ВАЗ-2110, яка потребує нового бампера, нової решітки радіатора та деяких окремих змін у конструкції капота.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним
Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Також з'явилися нові ручки дверей, накладки на порогах та дизайн заднього бампера. Щоправда, задню оптику, зважаючи на все, вирішили не змінювати. Примітно, що в мережі немає фотографій, на які було б зображено зад "Ладоги".
Примітно, що цей рестайлінг виправляв значну частину проблем "Славути". Наприклад, салон "Ладоги" оброблений на порядок краще, а сидіння стали комфортнішими. Нарешті було змінено гальма та колісні диски: кожному власнику "Славути" доводилося встановлювати гальма та колісні диски з "Самари" та "Жигулів", тут виробник вирішив позбавити автомобілістів від цього клопоту.
З двигуна "Ладоги" змогли "вичавити" 70 кінських сил, що, заради справедливості, цілком достатньо для такого невеликого та легкого автомобіля. Пасивна безпека також трохи підвищилася — запаску перенесли з підкапотного простору, звідки вона вбивала своїх власників у багажник.
Шумоізоляція стала значно кращою: по-перше, двигун став працювати на порядок тихіше, по-друге, виробник перейнявся наданням справжньої "шумки" в різних комплектаціях, яких, до речі, на відміну від попередниці, у "Ладоги" з'явилося багато, тож тепер покупець, наприклад, міг отримати електросклопідйомники замість "весла".
На жаль, у серію автомобіль так і не влучив. У 2002 році його планували почати продавати на території Росії, проте на запуск на конвеєр не вистачило коштів.
Нагадаємо, угода століття: дніпровські механіки зліпили седан зі "Славути" та "Таврії", круті кадри.
Раніше повідомлялося, "Капсула часу" з пробігом 43 км: в Україні знайшли унікальну "Славуту" - стан близький до ідеального.
Також, про "кубик" ніхто б зараз і не говорив: як виглядав прототип українського позашляховика "ЛуАЗ".