Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які й дня не можуть прожити без чогось новенького з великого та дивовижного світу автотехніки, ми маємо дуже цікаву історію. Так, у соціальних мережах згадали про прототип "Таврії", який був випущений тиражем лише у три автомобілі.

Запорізький автомобілебудівний завод (ЗАЗ) подарував радянським автоаматорам дві дуже популярні та відомі моделі - "Запорожець" та "Таврія". Проте, окрім цих двох моделей у стінах ЗАЗу було сконструйовано велику кількість моделей, які так і не стали на серійне виробництво.

Про це авто пишуть такі ж автолюбителі, як і ми, на порталі Hyser.

ЗАЗ-1102 "Перспектива". Фото: скрін youtube

Повідомляється, що серед усіх прототипів, розроблених та зібраних ЗАЗом, на окрему увагу заслуговує зразок, який назвали "Перспектива". Нещодавно в мережі "сплив" один із трьох зібраних екземплярів. Тепер його збираються відреставрувати, щоби зробити з нього музейний експонат.

Популярні новини зараз

Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців

Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця

Показати ще

Зазначається, що незважаючи на те, що у сімдесяті роки таких машин було зібрано три, ця — єдина, яка дожила до наших днів.

"Перспективою" конструктори ЗАЗ назвали попередника однієї з найвідоміших моделей заводу - "Таврії". У них навіть той самий заводський індекс — ЗАЗ-1102. Модель почали розробляти ще 1973 року.

Автомобіль являв собою передньопривідний седан із мотором з водяним охолодженням. У машині використовувалися деякі кузовні деталі та вузли від моделей ВАЗ та ЗАЗ.

ЗАЗ-1102 "Перспектива". Фото: скрін youtube

Зовні "Перспектива" набагато більше скидалася на Volkswagen Golf актуального тоді покоління, ніж "Таврію", яка вироблялася серійно. Варто також відзначити, що передня частина машини, а саме радіаторна решітка і передня оптика нагадували ІЖ "Комбі".

Салон нагадував салон із "Жигулів", і варто зазначити, що "Перспектива" важила на цілих 100 кілограмів менше від ВАЗ-2101 — всього 700 кілограмів.

ЗАЗ Перспектива. Фото: Автовод

Свого часу проект не отримав ходу через брак фінансування, і, незважаючи на те, що автомобіль по суті був готовий ще на початку сімдесятих, повернулися до нього лише 1978 року і вже під новою назвою - "Таврія", яка потрапила до серію лише у 1987.

Вцілілий прототип "Перспективи" належав випробувачеві "АвтоЗАЗу" Івану Кошкіну. Машину відправили до майстерні для реставрації, проте з урахуванням того, що автомобіль і так перебуває в хорошому стані, про якісь масштабні роботи не йдеться.

Нагадаємо, три ознаки, що настав час віддавати лічильник на перевірку: краще не ігнорувати.

Раніше повідомлялося, що в Україні засвітився колекційний джип Chevrolet 1972 року: справжній король бездоріжжя.

Також, один екземпляр на всю Україну: у Києві засвітився культовий Porsche "Speedster" 1958 року.