Для всіх наших дорогих та шановних читачів, які й дня не можуть спокійно прожити без чогось "ексклюзивного" з великого дивовижного світу автотехніки, є цікава інформація. Справа в тому, що Запорізький автозавод свого часу розробляв спортивні моделі. Однією з них був рідкісний ЗАЗ-1902 Баггі 1977 року.
З 1977 по 1980 рік виготовлено лише кілька ЗАЗ-1902 "Баггі". Спортивний позашляховик отримав 50-сильний двигун від "Запорожця".
Про це авто стало відомо завдяки інформації на сторінці Ukrainian Auto Industry у Facebook.
Наприкінці 70-х гонки баггі вже проводилися, проте переважна більшість цих авто були саморобними. У Запоріжжі вирішили створити дрібносерійний заводський позашляховик, який за потреби можна було б виставити і на міжнародні змагання.
Росія може завдати потужного удару по Україні 20 листопада: посольство США застерегло всіх
Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
По 3600 грн на руки три місяці поспіль: кільком категоріям українців виплатять допомогу
В основі авто лежав легкий каркас із металевих труб, тому маса склала всього 540 кг. ЗАЗ-1902 "Баггі" отримав позашляхові шини та мав високий кліренс.
Ззаду встановили 1,2-літровий двигун ЗАЗ-968М, проте збільшили його потужність до 50 л. Максимальна швидкість становила 105 км/год. Крім того, баггі ЗАЗ демонстрував непогану прохідність.
Перший прототип ЗАЗ-1902 "Баггі" виготовили 1977 року, а потім до 1980 року зібрали ще кілька авто. Втім, у ході випробувань виявили низку дефектів та недоробок. Авто виявилося сирим, ненадійним та схильним до перевертання, тому розробку баггі вирішили припинити.
Нагадаємо, планшети, 650 "конячок" та 7 пасажирів: виробник iPhone збирає потужний електрокар.
Раніше повідомлялося, що радості повний бак: дітям дозволили розмалювати справжній спорткар Ferrari.
Також, останній оплот любителів "солярки": у Києві помітили класичний та рідкісний спорткар BMW.