Запорізький автомобілебудівний завод в 1977 році створив ЗАЗ-1902 для любителів екстремальної їзди. Втім, історія автомобіля склалася не найкращим чином і до серії він так і не потрапив. Як виглядала модель, чим була особлива, пише autotheme.

Модельний ряд ЗАЗ міг бути набагато ширшим, ніж ми собі уявляємо. Втім, багато розробок конструкторів залишилися не втіленими в життя з різних причин.

ЗАЗ. Фото: скрін youtube

Так, 1977 року автоЗАЗ створив досвідчений зразок ЗАЗ-1902. Це був багі – одномісний кузов відкритого типу. Автомобіль створили на базі ЗАЗ-968А, був оснащений 1,2-літровим двигуном з потужністю 50 кінських сил.

ЗАЗ-1902 створювався для ралійних перегонів, зокрема для участі у міжнародних змаганнях. Це була не якась "саморобка", а повноцінний заводський автомобіль із власним індексом.

Популярні новини зараз

Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі

Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень

Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців

Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу

Показати ще

ЗАЗ-1902. Фото з мережі

Багі міг розганятись до 105 км/год і мав вагу 540 кілограмів. Він був досить маневреним і мав чималий кліренс, що підвищувало ризик перевернути авто. Навіть під час випробувань інженери не ризикували сідати за кермо і доручали це досвідченим гонщикам.

Після створення першого дослідного зразка ЗАЗ-1902 було випущено ще декілька авто. Втім, на цьому довелося зупинитися, адже під час випробувань почало виявлятися багато нюансів та недоробок. Зрештою цей цікавий проєкт довелося закрити.

Раніше портал Знай повідомляв, їх було всього три на всю Україну: як виглядає ексклюзивний ЗАЗ із 70-х, який дивом уникнув утилізації.

Також наш портал інформував, такого українські дороги ще не бачили: умілець перетворив "Дев'ятку" на лютий всюдихід.

Крім того, ми писали, король позашляховиків: українець переробив вантажівку ГАЗ-66 в величезний джип, майже готель на колесах.