Нікого не хочеться ображати, і ми не маємо такого завдання. На жаль, на АЗС можуть працювати співробітники в деякому плані неохайні. Вони вигадують різні способи обману водіїв. Наприклад, можуть замінити паливо.
Один із українських автоблогерів розповів про те, як не потрапити на цей "трюк".
В Україні в січні 2024 року заборонили продавати бензин та дизельне паливо екологічного стандарту Євро-3 та Євро-4. На українських заправках зараз має бути пальне лише стандарту Євро-5.
Інститут споживчих експертиз стверджує, що після того, як Кабмін заборонив продавати в Україні бензин та дизельне паливо екологічного стандарту Євро-3 та Євро-4, якість палива у мережах АЗС різко покращилася. Стало економічно невигідно підробляти та продавати фальсифіковане паливо. Але, проте, "бодягу" досі продають. Тому ніхто з водіїв не застрахований від того, що у бак його автомобіля на заправці заллють фальсифікований бензин.
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним
Росія може завдати потужного удару по Україні 20 листопада: посольство США застерегло всіх
"Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки
Також не виключено, що на деяких АЗС можуть заправити не високооктановий, а низькооктановий бензин. Різниця за ціною помітна. Нині в Україні бензин А-95 у середньому коштує 55,91 грн. за один літр, а бензин А-92 – 52,28 грн. за один літр. Але через бензин з додаванням гасу або солярки може зламатися двигун.
Таке саме на АЗС можуть зробити і з дизельним паливом. Особливо перед зимою, коли потрібно швидко продати літній дизель.
Не потрапити на цей "трюк" неохайних співробітників АЗС можна. Для цього проведіть пальцем краєм горловини заправного пістолета. Якщо в бензині є гас чи солярка, то на пістолеті буде жирний слід.
Рекомендуємо водіям обов'язково зберігати чеки АЗС. Якщо через неякісне паливо зламається двигун, то можна буде змусити власника АЗС заплатити за його ремонт. А ремонт двигунів може коштувати дуже дорого.
На СТО одні з найбільших рахунків виставляють за ремонт моторів. Так, власнику позашляховика Volkswagen Touareg 2006 модельного року за капітальний ремонт двигуна та за низку робіт з ходовою частиною довелося заплатити 353 300 грн. Власник кросовера BMW X5 2012 випуску за капітальний ремонт мотора на СТО заплатив 523 400 грн.
Нагадаємо, акцизи на паливо зростатимуть до 2028 року: як змінюватимуться ціни на кожному етапі.
Раніше повідомлялося, "Газмережі" просять встигнути до 20 травня: що потрібно зробити всім побутовим споживачам.
Також, автогаз в Україні може стати дешевшим: актуальні ціни та прогнози.