Останні роки боротьба за екологію виходить на перший план, а от попит на кросовери та позашляховики (SUV) у майбутньому може зовсім зникнути.
Такий розвиток подій цілком можливий, пише видання Motor1.com. Попри те, що у 2022 році на SUV припадало 45-46% світових продажів легкових автомобілів. Стрімкий ріст продажів відбувся у таких країнах, як Індія, Німеччина, Великобританія, Мексика, Індонезія, Туреччина, Малайзія, В’єтнам, Південна Африка, Таїланд та Філіппіни.
У США, другому за величиною ринку у світі, вона навпаки скоротилася на 7%, а в Китаї – на 2%.
Щодо Європи, то можна зробити висновки, спираючись на те, як влади країн в ЄС перейнялися екологією. Кросовери та позашляховики мають більшу масу та виділяють більше викидів CO2, ніж седани, компактвени та малолітражки. А позаяк Україна стрімко наближається до вступу в ЄС, такі ж правила можуть ввести і у нас.
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
Телефон у ліжку - пряма дорога до могили: чим небезпечний смартфон поруч із вами під час сну
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Автомобілі класу SUV викидають у середньому 107,9 г вуглекислого газу на кілометр, тоді як у решти машин цей показник не перевищує 98-100,8 г/км.
На думку експертів, дотримуючись цього принципу, в деяких країнах можуть запровадити підвищений податок за токсичність і занадто велику масу авто, що згодом "вб'є" попит на кросовери, і позашляховики.
Нагадаємо, ми писали, що АЗС скоригували вартість автогазу: таких цін водії не бачили давно.
Як повідомляв "Знай.ua", що та як проконтролюють на обов'язковому техогляді: перевірки раз на півроку та 17 тисяч штрафу.
Також "Знай.ua" інформував, українським водіям готують "сюрприз" у вигляді нових штрафів: скільки і за що доведеться платити.