У минулому, коли ще існувала "країна рад", там був автопром, який справді робив цілком пристойні автомобілі. Є думка, що не всім громадянам вистачало авто і тому доводилося забувати про "футуристичні" та розкішні варіанти й пускати на конвеєр те, що було "по кишені" і що можна було робити в масових масштабах.
Все одно, навіть сьогодні в мережі можна знайти те, про що забули тоді. Конструктори створювали безліч різних моделей для Волги, Жугулів та Запорожців. Є авто, яке варте уваги і зараз - це Москвич-408 з особливим індексом ГТ, що означає "Гранд Туризмо".
Про цю дивовижну модель розповіли на порталі Hyser.
Досвідчений зразок було створено з урахуванням донора – звичайного Москвича-408. "Гранд Туризмо" розробили 1964-го року напередодні Московського автомобільного салону. Планувалося, що всі повинні були ахнути від старань та творчих устремлінь радянських інженерів та дизайнерів.
Гороскоп на тиждень 7-13 липня для всіх знаків Зодика: недобиті колишні Овнів, момент істини Стрільців та удар для Раків
Пенсіонерам змінюють умови виплат: що треба знати
Виїхав з людиною з інвалідністю, а повернувся сам: що загрожує чоловікам на кордоні
За кермо не всім тепер можна: які вікові обмеження запровадили для водіїв в Україні
Концепція мала на увазі, що машина буде призначена для поїздок на відпочинок, зокрема на моря, річки та озера. Для того, щоб радянські громадяни насолоджувалися поїздками, було передбачено знімний дах.
У найкращих традиціях "купешних" авто у Москвича було лише дві двері. Але за рахунок того, що донором був седан Москвич-408, якому урізали довжину салону, але збільшили розмір багажника, автомобіль міг похвалитися непоганою місткістю багажного відсіку.
Щоправда, як видно за фотографіями, цей автомобіль все ж більше підходив для поїздок двох людей - компанія навряд чи витримала поїздку на далекі відстані через дуже скромний простір на задньому ряду сидінь. Поспати у машині під час довгої поїздки не вдалося б навіть двом.
Усього було зроблено два досвідчені варіанти Москвича "Гранд Туризмо". Кузов одного був алюмінієвим, а другого сталевим. Машина не пішла в серію з невідомих причин, які, як ми можемо припустити, криються в непрактичності та у відсутності потенційного ринку збуту цієї моделі за кордоном.
У СРСР таку машину навряд чи "викинули б" у вільний продаж. Хто б міг допустити, щоб простий радянський трудяга катався на кабріолеті
Раніше повідомлялося, що пільгове розмитнення авто для окремої категорії громадян: кому пощастить.
Також, перед посівною та контрнаступом українські АЗС знижують ціни на солярку: водії чекали більше року.