Легендарний "Запорожець" випускався в багатьох модифікаціях і для різних потреб населення. Так, наприклад, у 1962-1963 роках випускався праворульний ЗАЗ-965С, яких зійшло з конвеєра лише 650 одиниць і жодна не збереглася до наших днів. Про це пише портал Hyser.
Автомобіль ЗАЗ-965С попри незвичайне розташування керма не був експортним варіантом і не поставлявся до країн з лівостороннім рухом. Він створювався виключно для внутрішньої експлуатації.
Такий нестандартний "Запорожець" був призначений для розвезення пошти, про що говорить і літера "С" у його назві, що означає "Зв'язок". Кермо було розташоване праворуч для того, щоб полегшити роботу листоноші — він міг одразу виходити на тротуар і не оминати машину з важкою сумкою.
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
"Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Зовнішній вигляд ЗАЗ-965С дещо відрізняється від стандартної моделі. Також інакше виглядав і салон: замість задніх сидінь був відсік для перевезення листів та посилок. Вантажопідйомність автомобіля становила 150 кілограмів, при тому, що він сам важив 650 кілограмів. "Запорожець" був оснащений стандартним 887-кубовим двигуном на 27 кінських сил, який дозволяв розвивати швидкість до 90 км/год.
До наших днів не вцілів жоден екземпляр незвичайного "Запорожця", адже всі списані поштові автомобілі були спрямовані на утилізацію.
Раніше портал Знай повідомляв, унікальний "Запорожець" у стилі кабріолета та вантажівки, таких лише кілька штук: покажіть дідусям, вони ахнуть.
Також наш портал інформував український міні-купер: випливли унікальні кадри легендарного Запорожця, його хотіли купити навіть дипломати.
Крім того, ми писали і по суші, і по воді: українець переробив старенький "Запорожець" у шалений всюдихід.