Колекціонер Павло Лозовенка зберігає цікавий експонат – календар за 1988 рік, виданий всеукраїнською організацією "Автомотолюбитель УРСР".

До цієї добірки потрапили доволі випадкові машини, але вони мають одне спільне: участь у виставці-пробігу в серпні 1987 року за маршрутом Київ – Ялта, пише Автотема.

"Спорт-1100". Фото: скриншот autotheme.info

"Спорт-1100" ("Золотий лист") В пору його "зоряної години" він також презентувався як "Золотий лист". Побудував його Олексій Мельник з закарпатського містечка Дубове. Машина має незвичну навіть для СамАвто конструкцію.

Машина має пасажирську формулу 2+1 та 40-сильний двигун від "Запорожця" заднього розташування. Між іншим, автомобіль дожив до наших днів, і наскільки нам відомо, базується в тому ж Дубовому.

Популярні новини зараз

Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав

Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус

Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім

В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу

Показати ще

"Лотос". Фото: скриншот autotheme.info

"Лотос" був створений за мотивами класичних спорткарів 1930–50 років Миколою Чернецем, працівник комунального господарства з Харкова. Кузов частково металевий, частково склопластиковий, агрегати та підвіска від "Жигулів". Показово, що в 1980-ті подібних машин в Харкові було зроблено кілька одиниць.

"Пінгвін". Фото: скриншот autotheme.info

"Пінгвін" — суперкомпакти міського класу в тій країні не випускалися, тому час від часу за них бралися саморобники. Між тим, киянин В. Міхаровський створив вдалий автомобіль. Це було непросто, адже радянських донорів у цьому класі практично не було – за винятком інвалідних мотоколясок СМЗ, агрегати яких мало годилися для щоденного використання.

"Дніпро". Фото: скриншот autotheme.info

"Дніпро" — гармонійний зовні автомобіль, зроблений киянином А. Литвиненко. Автомобіль використовує деякі агрегати "Запорожця" і копіює його компонування, але при цьому має у задньому звисі двигун від "копійки". Кузов з металу, і в ньому також проглядають окремі "зазівські" риси.

"Мрія". Фото: скриншот autotheme.info

"Мрія" — компакт-вен авторства доцента одного з київських вузів В. Голованя. Двигун розташований майже в центрі кузова, між задніми сидіннями. Завдяки правильно організованій шумоізоляції капота в салоні було тихіше, ніж у "вухатого". На момент фотосесії вже було встановлено більш сучасний двигун від ВАЗ-2108.

Нагадаємо, ми писали, що ідеальний союз класики та сучасності: українець створив унікальний електрокар із "Запорожця".

Як повідомляв "Знай.ua" гарно жити не заборониш: як виглядає супербюджетний кабріолет на базі ЗАЗ-968, ідеальний для літніх поїздок.

Також "Знай.ua" інформував, найкращі поради для автолюбителя: що робити коли автівка не заводиться.