Автомобілісти всього світу мають свої власні звички та звички, які відображаються у різних культурних особливостях.
Іноді ці звички можуть здаватися незвичайними або навіть містичними... однак у деяких із них все ж таки спостерігаються власні пояснення, часто засновані на міфах. Тому зараз ми обговоримо цікавий спосіб привернути увагу до автомобіля у аргентинських автомобілістів. Про це повідомляє Motor Media Review.
Вони розміщують каністру чи пляшку на даху авто. Це є показником, що автомобіль виставлений на продаж, і просто привертає увагу потенційних покупців.
Здається, що це дивовижна практика, оскільки сучасний спосіб продажу автомобілів переважно протікає в інтернеті. Ти робиш багато фотографій з різних ракурсів, пишеш привабливий і, що найголовніше, чесний опис і публікуєш його на різних торгових майданчиках.
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Проте, практично виявляється, що багато угод здійснюються з допомогою традиційних методів.
По-перше, як виявилося, багато автомобілістів можуть не мати доступу до інтернету, особливо серед покоління людей похилого віку або віддають перевагу традиційним способам пошуку інформації.
Друга група автолюбителів – це ті, хто ще не знає, який автомобіль вони хочуть чи якась марка їх цікавить. І нарешті, третя категорія – це ті, хто не бажає далеко їздити чи витрачати багато часу на огляд автомобілів.
Нагадаємо, барбекю на колесах: умілець модернізував "горбатий" ЗАЗ-965 для пікніків та риболовлі, як виглядає диво-авто
Як повідомляв "Знай.uа", має бути у вашому авто: МВС нагадало, без чого краще не розпочинати подорож
Знай.uа писав, що робити з простроченими правами: які сюрпризи чекають на "порушників"