Фахівці дали поради, як перевірити працездатність акумулятора. Були представлені найпрацюючіші методи.
У кожного водія виникають проблеми з акумулятором і не завжди можна безболісно з фінансової точки зору замінити його. Тому дуже важливо вивчити конкретну ситуацію, в якій опинилася ваша техніка.
Найперший і логічніший спосіб - оцінити рівень заряду через індикатор щільності та рівня електроліту на кришці.
Якщо індикатор зеленого кольору, то, отже, АКБ повністю заряджено, а рівень електроліту не викликає питань. Білий або сірий колір показує, що батарея розряджена, а чорний вказує на те, що АКБ повністю розряджена.
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Також можна використати тестер автомобіля. Спочатку його можна включити в режим зміни напруги, а потім додати чорний щуп до мінуса техніки, а червоний - до плюса.
При вимкненому моторі і повністю зарядженої батареї напруга повинна бути більшою за 12,6 В. Якщо напруга 12,5 - 12,3 В, то рівень заряду батареї становить 75% - 50%, а 12,1-11.7 В - менше 25%.
Також відмінним способом є використання вилки навантаження. Даний метод є доречним, якщо двигун не працює протягом п'яти годин, а температура акумулятора в районі двадцяти-двадцяти п'яти градусів.
Позитивний затиск навантажувальної вилки потрібно приєднати до відповідної клеми, а негативним штирем торкнуться "мінуса" АКБ, імітуючи роботу стартера.
Якщо напруга складе більше 10.2 вольт, вона повністю заряджений. Якщо цей показник становить 9,6 В - то заряд у рівні 75 відсотків, а якщо 8,4 - то двадцять п'ять відсотків і менше.
Нагадаємо, як відновити втоплений автомобіль: є лише три варіанти.
Раніше ми повідомляли, що краще такого не допускати: водіям показали, що стає із двигуном, коли в баку мінімум палива.