В інтернеті поширили світлини рідкісного електрокара "Київ-1103".

Рідкісна модель електрокара готовилась до серійного виробництва, але на ринку так і не з’явився.

Електромобіль. Фото: ampercar

Електрокар розробили на початку 90-х у Науково-виробничому центрі "Інформатика" та Інституті електрозварювання. Очолював групу розробників Володимир Татаренко.

Двигун для моделі використали від електричного стартера винищувача МіГ-29. Агрегат розвивав потужність у 25 кінських сил і важив лише 11 кг.

Популярні новини зараз

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня

Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція

Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців

Показати ще

Електромобіль. Фото: ampercar

В Ізраїлі спеціально для "Київ-1103" було розроблено акумуляторну батарею. З нею запас ходу мав становити близько 200 км. Тим часом у Чехії для електроавто спроєктували легкий склопластиковий кузов.

Згодом проєктом зацікавилися іноземні інвестори, а Deutsche Bank навіть був готовий видати кредит для серійного виробництва електромобіля. Єдиною умовою для позики були гарантії Кабміну, які український уряд їх так і не надав.

Ось так безславно закінчилась історія ще одного перспективного українського автомобіля.

Нагадаємо, ми писали, що власникам дизельних авто дозволили отримати компенсації: до 15% вартості.

Як повідомляв "Знай.ua" для українських водіїв посилили штрафи: кому заборонять сідати за кермо.

Також "Знай.ua" інформував, під ним горить асфальт: ентузіасти перетворили ЗАЗ-968 на справжню ракету на колесах.