В інтернеті поширили світлини рідкісного електрокара "Київ-1103".
Рідкісна модель електрокара готовилась до серійного виробництва, але на ринку так і не з’явився.
Електрокар розробили на початку 90-х у Науково-виробничому центрі "Інформатика" та Інституті електрозварювання. Очолював групу розробників Володимир Татаренко.
Двигун для моделі використали від електричного стартера винищувача МіГ-29. Агрегат розвивав потужність у 25 кінських сил і важив лише 11 кг.
Мобілізація наосліп: у ЗСУ розкритикували роботу ТЦК – що не так з набором новобранців
Гороскоп на сьогодні, 7 червня: спокуси тельців, сварки терезів і плани водоліїв
Нові поблажки для ухилянтів: знятися з розшуку можна без візиту до ТЦК
Чоловікам після 50 приготуватися: кого мобілізують уже з червня
В Ізраїлі спеціально для "Київ-1103" було розроблено акумуляторну батарею. З нею запас ходу мав становити близько 200 км. Тим часом у Чехії для електроавто спроєктували легкий склопластиковий кузов.
Згодом проєктом зацікавилися іноземні інвестори, а Deutsche Bank навіть був готовий видати кредит для серійного виробництва електромобіля. Єдиною умовою для позики були гарантії Кабміну, які український уряд їх так і не надав.
Ось так безславно закінчилась історія ще одного перспективного українського автомобіля.
Нагадаємо, ми писали, що власникам дизельних авто дозволили отримати компенсації: до 15% вартості.
Як повідомляв "Знай.ua" для українських водіїв посилили штрафи: кому заборонять сідати за кермо.
Також "Знай.ua" інформував, під ним горить асфальт: ентузіасти перетворили ЗАЗ-968 на справжню ракету на колесах.