В інтернеті поширили світлини рідкісного електрокара "Київ-1103".
Рідкісна модель електрокара готовилась до серійного виробництва, але на ринку так і не з’явився.
Електрокар розробили на початку 90-х у Науково-виробничому центрі "Інформатика" та Інституті електрозварювання. Очолював групу розробників Володимир Татаренко.
Двигун для моделі використали від електричного стартера винищувача МіГ-29. Агрегат розвивав потужність у 25 кінських сил і важив лише 11 кг.
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
В Ізраїлі спеціально для "Київ-1103" було розроблено акумуляторну батарею. З нею запас ходу мав становити близько 200 км. Тим часом у Чехії для електроавто спроєктували легкий склопластиковий кузов.
Згодом проєктом зацікавилися іноземні інвестори, а Deutsche Bank навіть був готовий видати кредит для серійного виробництва електромобіля. Єдиною умовою для позики були гарантії Кабміну, які український уряд їх так і не надав.
Ось так безславно закінчилась історія ще одного перспективного українського автомобіля.
Нагадаємо, ми писали, що власникам дизельних авто дозволили отримати компенсації: до 15% вартості.
Як повідомляв "Знай.ua" для українських водіїв посилили штрафи: кому заборонять сідати за кермо.
Також "Знай.ua" інформував, під ним горить асфальт: ентузіасти перетворили ЗАЗ-968 на справжню ракету на колесах.