У Чилі експортувалися виключно базові версії з тридверним кузовом хетчбек та 1,1-літровим бензиновим двигуном потужністю 53 к.с.
В кінці 1980-х на початку 1990-х років радянський автопром активно виготовляв автомобілі на експорт у різні країни світу, не виняток й хетчбеки українського виробництва ЗАЗ-1102 "Таврія".
Українські хетчбеки ЗАЗ-1102 "Таврія" у 1990-ті роки продавалися не тільки в СРСР, а й у деяких європейських країнах, наприклад, Франції та Греції і навіть у Латинській Америці. До речі, на деяких авторинках реалізація здійснювалася під брендом Lada.
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Виявляється, що в кінці ХХ століття у Чилі автомобілі бренду Lada вже досить успішно продавалися. Крім того в країні існувала хоча і не велика, але все ж таки сформована дилерська мережа Lada Chile. А от про машини під маркою ЗАЗ мало хто знав, тому і вирішили радянські маркетологи використати відомий бренд для продажу автомобілів інших виробників.
Нагадаємо, ми писали, що робили для армії, але застосували рибалки: унікальна амфібія ЛуАЗ, про яку мріють дачники.
Як повідомляв "Знай.ua" нове життя легендарного "дідуся": ЗАЗ-966 перетворили на стильний багі для літніх прогулянок.
Також "Знай.ua" інформував, паливо дорожчатиме на 2 грн кожного тижня: причину пояснив експерт.