Війна стала великим викликом ринку автомобільної гуми в Україні. Одна із проблем – зростання цін на гуму.

На ціну автогуми впливає загальна інфляція та подорожчання валюти. Про це пише портал MMR. Згідно зі статистикою OLX Авто, протягом січня-лютого українські автомобілісти найчастіше цікавилися шинами діаметра R16 (53 053 відгуку), R15 (38 260) та R17 (26 878 відгуків).

Шини. Фото: скриншот Youtube

Вартість коліс насамперед залежить від їхнього стану: вони нові або вже мають певний пробіг. Також на формування ціни впливає сегмент: преміальні Michelin або Nokian або більш бюджетні Nexen, українські Rosava і т.д. В основному вживані шини популярних типів удвічі дешевші, ніж їх новий аналог. Середні ціни у лютому були такими:

  • шини R16 продавали в середньому за 3 258 гривень за нову та 1 469 гривень за уживану, згідно з лютим 2022 року вартість зросла на 35% та 29% відповідно;
  • шини R15 у лютому коштували близько 2 906 гривень за нову та 1 240 гривень за уживану, що на 40% та 42% дорожче, ніж у минулому;
  • нові шини R17 коштували 3959 гривень, за вживані просили близько 1704 грн., порівняно з лютим 2022 року ціни зросли на 37% та 24% відповідно.

Шини. Фото: скриншот Youtube

Популярні новини зараз

Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти

Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи

"Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати

Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає

Показати ще

Як вибрати якісні шини. Головне – це враховувати глибину протектора. Середній показник нової шини складає 7-9 мм. Прийнятним діапазоном для вживаних вважається 3-4 мм. Важливо звертати увагу на наявність і серйозність пошкоджень колеса.

Нагадаємо про техогляд у різних регіонах: що буде по-новому і де вигідніше проходитиме.

Раніше ми повідомляли, що дають лише 10 днів: що потрібно зробити українським водіям після встановлення ГБО.

Також стало відомо, що ще не літо, а вже спека: водіїв попередили щодо перегріву двигуна, що потрібно зробити обов'язково.