Останнім часом виникли випадки, коли під час в'їзду в Україну фури вітчизняних перевізників зупиняють на поліцейських постах, і працівники транспортних компаній знімають водіїв з рейсів, залишаючи транспорт із вантажем без належної охорони на узбіччі дороги.
На зустрічі, на якій зібралося понад 500 представників транспортних компаній, заступник міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Сергій Деркач детально обговорив питання, пов'язані із бронюванням працівників транспортного сектору.
Йшлося не лише про стабільність перевезення вантажів на міжнародних маршрутах, а й про внутрішні перевезення, включаючи місцеві, щоб забезпечити продовольчу безпеку та вантажі для фронту та критичної інфраструктури.
Процедура бронювання працює вже більше року: компанії, що займаються перевезеннями, можуть набути статусу критично важливого підприємства.
Гороскоп на сьогодні 18 вересня: фінанси тельців, самовираження левів та неуважність стрільців
Майно грає роль: ПФУ назвав 5 підстав для скасування субсидії
Школярі масово викидають обіди: що не так з новим шкільним меню
ПФУ змінив правила виплат: як тепер перевірятимуть пенсіонерів
Для цього вони повинні відповідати низці критеріїв, включаючи:
- відсутність заборгованості зі сплати ЄСВ,
- розмір середньої заробітної плати на підприємстві повинен бути не меншим за середню в регіоні відповідно до даних Держстату,
- ліцензію та дозвільні документи для перевезення, для вантажних – виконувати перевезення для ЗСУ або доставляти гуманітарні вантажі (цьому також має бути підтвердження).
Процес включає узгодження з різними відомствами та органами, щоб забезпечити захист компаній та їх працівників.
Бронювання працівників діє на півроку, після чого списки осіб подаються повторно. Статус критично важливого підприємства діє один рік, після чого потрібне повторне оформлення.
А ми нагадуємо, сира курка, хліб у плісняві та й незрозумілі котлети: екс-військовослужбовець поскаржився на харчування в армії