Для всіх наших дорогих і шановних читачів, які й дня не можуть спокійно прожити без чогось новенького з великого дивовижного світу автотехніки, є дуже цікава інформація. Цього разу поговоримо про дуже цікаве порівняння двох "ластівок".

Так, марка Porsche відома своїми спорткарами та потужними кросоверами, проте не всі знають, що свого часу він розробляв і бюджетні моделі. Зокрема, на початку 90-х німецькі конструктори створили недорогий автомобіль Porsche C88.

Porsche C88 – компактний чотириметровий седан з оригінальним інтер'єром. Для моделі розробили 1,1-літрові опозитні двигуни на 48 та 68 сил. Про це повідомляє портал Autoevolution.

Porsche C88, скріншот: YouTube

Porsche C88 розробили на замовлення китайського уряду, який розпочав програму автомобілізації країни. Від Porsche потрібно створити недороге і просте у виробництві авто. Його розробили лише за 4 місяці.

Популярні новини зараз

Абоненти можуть захиститися від подорожчання зв'язку: Lifecell показав "лазівку"

Пенсіонерам потрібно оновити дані: важливе попередження від ПФУ

Увага - на "тіло" виплат: в Україну йде масштабна індексація пенсій, як зміняться суми

Відстрочку від мобілізації можуть анулювати: вводять нову систему перевірок заброньованих

Показати ще

Porsche C88, скріншот: YouTube

Проект назвали Porsche C88, де C - це China, а 88 - найпопулярніше число в Китаї, яке є символом добробуту та достатку. Це був невеликий аналог сучасного Логана - чотириметровий седан В-класу з плавними обводами кузова.

Porsche C88, скріншот: YouTube

Якщо дизайн Porsche C88 був досить простим, інтер'єр відрізнявся оригінальним стилем. Особливо нестандартно виглядали кермо та циферблати приладів.

Цікаво, що авто отримало спортивні передні крісла з інтегрованими підголівниками, як у інших Porsche тих років. Крім того, комплектація включала дитяче крісло. Також модель отримала кондиціонер і радіо.

Для Porsche C88 створили 1,1-літрову опозитну четвірку у версіях на 48 та 68 л. с. Найбільш сильний варіант міг розвинути 160 км/год. Окрім того, для авто розробляли дизель.

Porsche C88, скріншот: YouTube

Втім, китайський уряд у 1995 році закрив проект, оскільки вирішив зосередитись на розвитку місцевих автовиробників. Один із прототипів Porsche C88 зберігся до наших днів і зараз демонструється в музеї марки у Штутгарті.

Нагадаємо, автовласників обкладуть новим податком: хто має сплатити 25 тисяч гривень.

Раніше повідомлялося, власників авто змусять платити 25 000 гривень: які критерії встановили.

Також, власникам авто вразять гаманці: кого змусять заплатити десятки тисяч гривень.