Щодня тисячі українських водіїв стикаються з проблемою: куди припаркувати авто в умовах дефіциту місць? В результаті багато хто залишає машини там, де вважає за потрібне, наражаючи себе на ризик побачити порожнє місце замість свого транспортного засобу.
Евакуація автомобіля – це не лише штраф, а й зайвий стрес. Однак винахідливі автомобілісти вже давно придумали кілька хитрощів, які можуть врятувати авто від примусового транспортування.
Пасажир у салоні
Залишити людину в машині – один із найвідоміших методів уникнення евакуації. Закон прямо забороняє забирати авто, якщо в ньому є люди. Пасажир не є водієм чи власником автомобіля, тому навіть штраф виписати буде неможливо. Ця хитрість доволі популярна, але варто пам’ятати: пасажир у салоні має бути готовим до тривалого очікування та розмов із поліцією.
Ланцюги та замки
Деякі водії йдуть ще далі: прив’язують автомобіль до стовпів, дерев чи інших об’єктів ланцюгами із замками. На практиці такий метод дійсно ускладнює роботу евакуаторів, адже для зняття ланцюгів потрібні додаткові інструменти, а це займає час. Поліція та персонал евакуатора, як правило, воліють не витрачати на це зусилля та просто залишають машину на місці.
Графіки відключень електроенергії повертаються: хто та коли залишиться без світла
Роботу не врахують до стажу: які періоди можуть "зникнути"
Українці знову переводять годинники в березні: чому скасування літнього часу відкладається
Тисячі пенсіонерів залишаться без індексації у березні: кого торкнеться обмеження
Антиевакуатори та «вивернуті» колеса
Останнім часом популярності набули спеціальні пристрої, які блокують рух коліс. Вони надійно фіксуються замками й роблять автомобіль непридатним для евакуації. Ще один «народний» метод – викручування коліс до упору. Однак сучасна спецтехніка легко справляється навіть із такими хитрощами, піднімаючи авто разом із колесами.
Нагадаємо, водіям може загрожувати не тільки штраф: за що можна потрапити за ґрати
Раніше ми розповідали, що автовласникам додали новий штраф: за що поплатяться водії
Також, поліцейські провокації на дорогах: 4 запитання, на які не варто відповідати водіям