Регулярне ТО – це добре, але чи завжди офіційні поради виробників працюють на 100%? Як показує практика, ні. Сотні українських автомобілістів знайшли простий і копійчаний спосіб, який реально продовжує життя машини й захищає найвразливіші механізми – і для цього не потрібно жодних складних інструментів.
Мова йде про гідропідсилювач керма – систему, яка досі встановлюється навіть на нових авто, особливо комерційних і потужних легковиках.
Він допомагає крутити кермо без зайвих зусиль, але має слабке місце: робоча рідина швидко накопичує бруд і металеву стружку, що засмічує фільтр і з часом «вбиває» механізм.
Більшість водіїв під час заміни рідини навіть не згадують про очищення або заміну фільтра – а дарма. Коли сітка забивається, керування стає важчим, а навантаження на рульову рейку зростає, що загрожує дорогим ремонтом.
Нові правила виїзду до ЄС: як працюватимуть перевірки на кордоні
Податки доведеться платити двічі: українцям пригрозили новими штрафами
Перерахунок пенсій 2025: хто ризикує залишитися без підвищення
"Ми втрачаємо цих дітей": до правил НМТ хочуть внести зміни
Як вирішили цю проблему українські водії? Дуже просто – магнітом! Достатньо закріпити невеликий магніт на кришці бачка для рідини. Він «ловить» дрібну металеву стружку ще до того, як вона засмітить систему. Це не замінює повноцінне обслуговування, але суттєво зменшує ризики й продовжує ресурс ГУР.
Фахівці радять не забувати й про планове обслуговування: рідину варто міняти щороку або кожні 10–30 тисяч кілометрів залежно від умов експлуатації.
Нагадаємо, що автомобіль у подарунок "влетить у копієчку": кого змусять заплатити податок.
Раніше ми повідомляли, що зі звичайної розвалки - в суперкар: мережу підірвав український горбатий Запорожець схрещений з Mercedes.