Багато водіїв дивуються, чому машина стоїть, а батарея все одно розряджається.
Експерти пояснюють, що навіть справний автомобіль споживає енергію постійно, тому АКБ може "сісти" вже за кілька днів простою, пише UA.Motors.
Сучасні авто не вимикаються повністю — активними залишаються сигналізація, блоки керування та системи збереження налаштувань. Через це виникає невеликий струм витоку, який у нормі становить 5–40 мА. У теплу пору батарея може витримати до двох місяців простою, а взимку, коли її ємність падає, цей термін скорочується до декількох тижнів.
Автомеханік пояснює, що найчастіше розряд прискорюють короткі поїздки, адже генератор просто не встигає повністю відновити заряд після запуску двигуна. Також проблему створюють забуті габарити — вони тягнуть до 3 А, і вже за добу авто може не завестися. Додають клопоту й електричні несправності — окислені контакти, слабкі затяжки клем чи магнітола, яка не переходить у режим сну та продовжує тягнути енергію.
Українці можуть залишитись без води та каналізації: у зоні ризику всі великі міста
Головне за 23 листопада: банкомати перестануть працювати, кредити дозволять не платити, а зимові канікули продовжили
Черги на АЗС і порожні баки: водіїв готують до дефіциту пального - які причини
Можна не платити: українцям скасували дві комунальні платіжки
Фахівець нагадує, що АКБ у середньому служить близько п’яти років. З віком вона гірше тримає заряд, особливо якщо машина довго стоїть без руху. Тому механік радить водіям періодично перевіряти струм витоку на СТО та інколи заряджати акумулятор від зовнішнього пристрою, особливо взимку.
Раніше ми повідомляли, літня гума, зношені шини та запаска: як водії можуть влетіти на 8 500 гривень штрафу?
Арешт майна та подвоєна сума: що буде якщо забути про штраф за ПДР - детальніше на Знай.ua.
Нагадаємо, водіїв можуть оштрафувати на 4 тисячі гривень: про що варто знати?