Легендарні та улюблені сотнями тисяч автолюбителів "крихітки" хетчбеки ЗАЗ-1102 "Таврія" у 90-х роках минулого століття продавалися не тільки в країнах колишнього "союзу", але ще й у деяких державах Європи, і навіть у Латинській Америці.
Для загального розвитку важливо знати, що "Таврію" продавали під маркою Lada. У Чилі ці авто мали нечуваний успіх.
Про це стало відомо завдяки повідомленню порталу Hyser.
У країні Чилі існувала хоч і не велика, але все ж таки сформована дилерська мережа Lada Chile. При цьому про автомобілі під маркою ЗАЗ мало хто знав, ось і вирішили радянські маркетологи використати відомий бренд для продажу автомобілів інших виробників.
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Саме тому на фотографії рекламного плакату "Таврії" в Чилі, які публікував чилійський автомобільний портал VeoAutos.cl, красується червоно-білий логотип Lada.
У Чилі поставлялися виключно базові версії з тридверним кузовом хетчбек та 1,1-літровим бензиновим двигуном потужністю 53 к.с.
Але використання відомого бренду не допомогло продажам. На місцевому ринку вдалося реалізувати лише 1595 екземплярів з жовтня 1990 року до листопада 1991 року.
Втім, і самій Ладі не вдалося підкорити Чилі: компанія повністю пішла з ринку 1998 року.
Нагадаємо, поліція матиме багато запитань: що водіям заборонено перевозити в багажнику.
Раніше повідомлялося, як швидко охолодити салон автомобіля без кондиціонера: цими способами користувався ваш дідусь.
Також, чисто для розбитих доріг: представлений потужний електрокросовер від ЗАЗ із запасом ходу 550 км.